فهرست مطالب

بوتاکس و معرفی انواع برند بوتاکس
کلینیک زیبایی شهریار
بوتاکس و معرفی انواع برند بوتاکس در کلینیک زیبایی شهریار

بهترین تزریق بوتاکس در شهریار و امروزه یکی از بهترین روش ها که به عنوان یک درمان زیبایی در تمامی کلینیک های زیبایی شهریار استفاده می شود بوتاکس است .

در سرتاسر دنیا تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش ها برای حفظ جوانی و زیبایی است .

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس یک نوع محلولی است که به عضله های صورت که حاوی چین و چروک هستند تزریق می شود و از منقبض شدن سلول های عصبی صورت جلوگیری می کند . امروزه برندهای مختلفی از بوتاکس را تولید می کنند و هر یک از آنها زیبایی صورت را مورد هدف قرار می دهند . انواع بوتاکس با ویژگی های مختلف برای هر فرد در منطقه شهریار با هر شرایط قابل استفاده هستند . برای تشخیص بهترین نوع بوتاکس و انتخاب یک برند بهتر است با پزشک مشورت کنید و می توانید با بهترین کلینیک منطقه دکتر امید شعبانی در تماس باشید . زیرا تنها پزشک در منطقه شهریار است که می تواند بهترین نوع بوتاکس و برند را به شما معرفی کند .

تزریق بوتاکس

بوتاکس چند نوع است ؟

همان طور که گفتیم بوتاکس دارای انواع مختلف با برندهای مختلف هستند که برای تزریق به صورت استفاده می شود .

بوتاکس دیسپورت ( Dysport)

یکی از معروف ترین نوع بوتاکس که در بین تمامی برندها شهرت زیادی دارند بوتاکس دیسپورت است . این بوتاکس یک محصول انگلیسی است که برای از بین بردن چین و چروک های صورت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد .

تزریق بوتاکس

از این محصول برای محو کردن خطوط نازک روی صورت استفاده می شود ، تزریق آن باعث می شود تا عضله های صورت بی حرکت بمانند و این بی حرکت ماندن باعث می شود که چین و چروک های صورت به طور کامل از بین برود . دیسپورت یک بوتاکس بسیار قوی است که که با سایر بوتاکس ها تفاوت های زیادی دارد . یکی از اصولی ترین تفاوت های این بوتاکس این است که دیسپورت محلولی نورو توکسینی است علاوه بر انواع فوایدی که دارد پروتئین دیگر هم در آن وجود دارد . وجود این نوع پروتئین در بوتاکس باعث می شود که در همان ناحیه تزریق بوتاکس ارسال پیام به مغز و به وجود آمدن چین و چروک ها متوقف شود . بر اساس این نوع عملکرد این بوتاکس بسیار قوی است و باعث می شود تا به طور کامل چین و چروک های موجود روی صورت از بین برود . برای اطلاعات کامل از این نوع بوتاکس یعنی بوتاکس دیسپورت به مقاله مجزا درباره آن مراجعه کنید .

بوتاکس زئومین ( Xeomin)

بوتاکس زئومین یکی دیگر از بوتاکس های مهم است که بیشتر برای محو کردن خطوط صورت از آن استفاده می شود . این محصول مانند سایر محلول های تزریقی مانع رسیدن پیام های عصبی به مغز می شود . این بوتاکس به گونه ای عمل می کند کع عضلات صورت ثابت باقی می مانند و هیچگونه انقباضی در آن به وجود نمی آید .

یکی از تفاوت های اصلی بوتاکس زئومین با سایر بوتاکس ها این است که دیگر نیازی نیست در دمای پایین نگهداری شود به همین دلیل استفاده از آن بسیار راحت است . به همین دلیل بیشتر متخصصان پوست ترجیح می دهند . در اولین انتخاب از بوتاکس زئومین استفاده کنند . این بوتاکس به عنوان یکی از بهترین برندها در سرتاسر جهان شناخته می شود و به دلیل اینکه هیچگونه مواد افزودنی در آن وجود ندارد عملکرد بالا و قوی دارد .

زمانی که این مواد به صورت تزریق می شود بدن پاتن کمتری را نسبت به محلول تولید میکند . بعد از تزریق بوتاکس زئومین نتیجه آن با گذشت 10 روز قابل مشاهده است و ماندگاری آن بین 6 تا 9 ماه است .

تزریق بوتاکس

بوتاکس نورونوکس ( Neuronox)

بوتاکس نورونوکس یکی از بوتاکس هایی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و ساخت کشور کره است و مانند سایر برندها برای تزریق از سوزن استفاده می شود .

بوتاکس نورونوکس یک محلول است از رساندن پیام های پیری زودرس ، استرس و انبساط عضلات صورت جلوگیری می کند . بعد از تزریق این بوتاکس فعالیت های عضلات صورت کاهش پیدا می کند و به مرور زمان پین و چروک ها از بین می روند و چهره جوانتر و زیباتر می شود . و بعد از 7 روز تاثیر خود را نشان می دهد و ماندگاری آن بین 4 الی 6 ماه است . البته باید به این نکته توجه داشت که ماندگاری بوتاکس به شرایط بیمار و چگونگی تزریق بستگی دارد و ممکن است در برخی افراد بیش از شش ماه ماندگاری داشته باشد .

بوتاکس

بعد از تزریق بوتاکس نورونوکس ممکن است که افراد عوارضی را بر روی صورت خود مانند کبودی در محل تزریق را مشاهده کنند که این عوارض بسیار کوتاه است و سریع از بین می رود . همچنین ممکن است در برخی موارد خاص افراد دچار سردرد ، حالت تهوع ، افتادگی پلک و سرماخوردگی شوند به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از بروز این عوارض قبل از تزریق با پزشک صحبت کنید و اگر بیماری زمینه ای دارید با پزشک در میان بگذارید . مقاله بوتاکس نورونوکس را حتما بخوانید .

بوتاکس کنیتوکس ( Conitox)

بوتاکس کنیتوکس تولید یکی از برندهای پینی است که به عنوان یکی از بهترین برندهای بوتاکس شناخته می شود . 

این بوتاکس مانند سایر بوتاکس ها یک محلول تزریقی است و از ارسال پیام های عصبی به مغز جلوگیری می کند و باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود . این محلول باید در دمای پایین نگهداری شود و نباید در دمای بالا قرار بگیرد . بعد از تزریق با گذشت سه روز نتایج خود را بر روی پوست نشان می دهد و ماندگاری این بوتاکس بین 3 الی 5 ماه است .

بوتاکس درماتوکس ( Dermatox)

بوتاکس درماتوکس یکی از برندهای است که در کشور ایران از آن استفاده زیادی می شود . استفاده از این محلول باعث جوان تر شدن و زیباتر شدن پوست صورت می شود و کاربردهای دیگری در علم پزشکی دارد .

بوتاکس مصبورت ( Masport)

بوتاکس مصبورت یکی دیگر از برندهایی است که در کشور ایران سیستم مورد استفاده قرار میگیرد . این بوتاکس برای از بین بردن خط اخم که بین دو ابرو به وجود می آید کاربرد دارد و آن را به طور کامل از بین می برد . بیشتر پزشکان که در ایران کار بوتاکس انجام می دهند برای از بین بردن خط اخم از این محلول استفاده می کنند .

چگونه می توان بوتاکس تقلبی را تشخیص داد ؟

یکی از اصلی ترین روش هایی که می توانید با آن بوتاکس تقلبی از اصل را تشخیص دهید قیمت آن است که باید به عنوان یک مصرف کننده این مورد را مد نظر داشته باشید . بهتر از بگوییم اگر پزشکی یک بوتاکس را با هزینه پایین تر به شما ارئه می دهد احتمالا این بوتاکس تقلبی است و بهتر است قبل از تزریق تحقیقات لازم را انجام دهید . استفاده از بوتاکس های ارزان و تقلبی می تواند آسیب های جبران ناپذیر را به زیبایی و صورت شما وارد کنند به همین دلیل بهتر است به این نکته بسیار توجه داشته باشید و قبل از آن هرگونه تزریق بر روی صورت به خوبی راجع به محلول و مواد مورد استفاده تحقیق کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید .

برای تزریق بوتاکس در شهریار به کجا مراجعه کنیم؟

انتخاب پزشک خوب برای تزریق بوتاکس بسیار مهم است زیرا هنوز هم پزشکان ماهر هنگام استفاده از آن محتاط هستند . به این دلیل که اگر چه بوتاکس می تواند در صاف کردن چین و چروک ها موثر باشد . اما اگر به درستی صورت نگیرد ، باعث شل شدن بیش از حد عضلات و در نتیجه افتادن پلک ها یا ایجاد ابروهای ناصاف می شود . پس حتما مطمئن شوید که پیش پزشکی ماهر این کار را انجام می دهید ، پرا که دوز تزریق و تکنیک آن باید به دقت کنترل شود ، اگر به دنبال دکتر خوب برای بوتاکس در شهریار هستید ما کلینیک زیبایی در استان تهران یکی از مراکز پیشرفته  زیبایی  در شهریار دکتر امید شعبانی را به شما پیشنهاد می کنیم . مرکز بوتاکس کلینیک زیبایی پوست ، مو ، لیزر ، دکتر امید شعبانی کاملترین مجموعه های زیبایی در استان تهران و یکی از مجهزترین مراکز پوست و لیزر در ایران نیز می باشد که با مجوز بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می نماید ، هدف اصلی کلینیک دکتر امید شعبانی با شعار سلام به زیبایی ارائه خدمات با کیفیت جهت سلامتی و جوانی و طراوت پوست و زیبایی شما به سبک خودتان می باشد .

از خدمات مرکز بوتاکس در شهریار می توان به رفع چین و چروک پیشانی با بوتاکس پیشانی در شهریار ، رفع خطوط دور چشم با بوتاکس دور چشم در شهریار ، رفع خطوط خرگوشی بینی با بوتاکس بینی در شهریار ، کاهش تعرق زیر بغل با بوتاکس زیر بغل در شهریار و کف دست ، رفع خط خنده با بوتاکس خط خنده در شهریار ، بالا بردن لیفت ابرو با بوتاکس ابرو در شهریار اشاره کرد .

شما در کنار تجربه کادر مرکز بوتاکس در شهریار کلینیک دکتر امید شعبانی ، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد ، شما می توانید برای ویزیت و مشاوره با بهترین مرکز بوتاکس در شهریار در کلینیک دکتر امید شعبانی با شماره 02191306562 تماس حاصل فرمائید 

خدمات کلینیک پرنسس در شهریار

خدمات زیبایی در شهریارآدرس و شماره تلفن
بهترین دکتر پوست و مو در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، مطب پوست و مو ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
تعرفه تزریق بوتاکس در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، کلینیک تزریق بوتاکس ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین کلینیک تزریق فیلر در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، مرکز تزریق فیلر ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین دکتر تزریق ژل در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، کلینیک تزریق ژل ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
برترین کلینیک زیبایی در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، مطب خدمات زیبایی ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
تزریق ژل به لب مدل سوتی در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، مطب تزریق ژل ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بوتاکس ارزان شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، مطب تزریق بوتاکس ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین تزریق بوتاکس در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، کلینیک زیبایی تزریق بوتاکس ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بوتاکس زیر بغل در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، مرکز تزریق بوتاکس زیر بغل ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
تعرفه کاشت مو طبیعی در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، مرکز کاشت مو با تراکم بالا ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، کلینیک لیزر مو ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
معرفی دکتر لیزر موهای زائد شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، مطب لیزر مو ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢
سوالات متداول لیزر موهای زائد در شهریارآدرس: تهران ، شهریار ، لیزر مو ، تلفن تماس:
٠٢١٩١٣٠٦٥٦٢

نمونه فیلم تزریق بوتاکس

سوالات متداول

کلینیک زیبایی پرنسس دکتر امید شعبانی یکی از بهترین و پیشرفته ترین کلینیک در منطقه است 

مشاوره و گفتگوی آنلاین کلیک کنید

آدرس : فاز 3 اندیشه – چهارراه ساسان – خیابان مطهری – نبش بن بست بهار – طبقه فوقانی داروخانه شریف

شماره تلفن بهترین کلینیک زیبایی 

021-91306562

مشاوره و گفتگوی آنلاین کلیک کنید

آدرس : فاز 3 اندیشه – چهارراه ساسان – خیابان مطهری – نبش بن بست بهار – طبقه فوقانی داروخانه شریف

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

4.8/5 - ( 284 رأی )
خدمات کلینیک زیبایی پرنسس

دکتر امید شعبانی

هر آنچه که باید بدانید

بهترین انتخاب از نظر زیباجویان

دکتر امید شعبانی

کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر امید شعبانی جهت معاینه و یا مشاوره در خصوص پوست و مو می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۶۵۶۲ از طریق خط ویژه با ما در ارتباط باشید.

کلینیک دکتر امید شعبانی

از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی در استان تهران راه اندازی نموده است که با استقبال بی نظیر ساکنین محترم شهر تهران ، شهرستان شهریار ، شهرک اندیشه  ، شهر قدس و فردیس کرج مواجه شده است.

دکتر امید شعبانی تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود.

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام و در همین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت و پیج و کانال خدمت شما ارائه میگردد.

همچنان با ما همراه باشید در بهترین مطب دکتر امید شعبانی

قیمت و تعرفه خدمات زیبایی سال 1403

کلینیک زیبایی پرنسس ( دکتر امید شعبانی )

ردیفعنوانقیمت
1بوتاکس دیستون650/000 تومان
2بوتاکس مصبورت850/000 تومان
3بوتاکس مایوبلاک فرانسوس1/100/000 تومان
4آنزیم غبغب600/000 تومان
5آنزیم بینی550/000 تومان
6انواع ژل از هر سی سی750/000 تا 3/500/000 تومان
7مزونیدلینگ صورت650/000 تومان
8مزوتراپی صورت600/000 تومان
9مزونیدلینگ سر650/000 تومان
10مزوتراپی سر750/000 تومان
11رینو پلاستی بدون جراحی2/000/000 تومان
12هیر فیلراستعلام قمیت
13جالپرواستعلام قیمت
14نخ جوانسازی مونر هر واحد2/800/000 تومان
15نخ جوانسازی کاگ هر واحد750/0000 تومان
16فیشیال کامل صورت پاکسازی زیرچشم و بینی650/000 تومان
17میکرودرم ابریژن کل صورت650/000 تومان
18میکرودرم ابریژن زیرچشم500/000 تومان
19میکرودرم ابریژن بینی250/000 تومان
20درمان ریزش سکه ای سر و صورتمشاوره و استعلام قیمت
21پاک کردن تتو نواحی کوچکفعلا انجام نمی شود
22خال برداریمشاوره و استعلام قیمت
23ژل لب روسیمشاوره و استعلام قیمت
24پکیج کامل مادلینگ صورت 5 سی سیاستعلام قیمت
25پکیج کامل مادلینگ صورت 7 سی سیاستعلام قیمت
26لیفت شقیقه با بوتاکساستعلام قیمت
27بوتاکس زیر بغل ( درمان تعرق )1/200/000 تومان
28بوتاکس کف دست ( درمان تعرق )2/200/000 تومان
29کاشت ابرواستعلام قیمت
30کاشت مواستعلام قیمت
31لیفت بینی با پلکس650/000 تومان
32انواع ژل لب از هر سی سی1/400/000 تومان تا بهترین برند 4/000/000 تومان

در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی پرنسس دکتر امید شعبانی

وب سایت ما را با دوستان خود به اشتراک بزارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات در کلینیک زیبایی پرنسس
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

در کلینیک زیبایی پرنسس ، زیباجویان می توانند انتظار طیف وسیعی از خدمات زیبایی و مراقبت از پوست را داشته باشند که توسط پزشک مجرب و بسیار ماهر ارائه می شود. این خدمات برای پاسخگویی به نیازهای زیباجویان و ارائه بهترین نتایج طراحی شده اند.

این کلینیک علاوه بر حضور پزشک پوست و مو که می تواند انواع بیماری های پوستی و ریزش مو را درمان کند، خدمات لیزر را با جدیدترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری های پوستی ارائه می دهد. خدمات لیزر این کلینیک با پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک ها برای حداکثر کارایی و اثربخشی انجام می شود.

همچنین زیباجویان می توانند از خدمات زیبایی پوست و مو مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات، خدمات فیشیال، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و بسیاری از روش های درمانی دیگر بهره مند شوند. پرسنل کلینیک برای ارائه تجربه ای آرامش بخش و تجدید قوا به مراجعان بسیار دقت می کنند و به آنها احساس شادابی و اعتماد به نفس می دهند.

همچنین کلینیک زیبایی پرنسس به ارائه مشاوره و انجام پیکرتراشی و بادی کانتورینگ به روش لیپوماتیک با جدیدترین دستگاه ها توسط متخصصین مجرب می پردازد. این روش با رعایت کامل ملاحظات پزشکی و ایمنی انجام می شود و بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان تضمین می کند.

کلینیک زیبایی پرنسس طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به زیباجویان ارائه می دهد که با برخی از آن ها در وب سایت آشنا می شوید و این کلینیک را به مقصدی ایده آل برای هر کسی که به دنبال ظاهری زیبا و احساسی عالی است تبدیل می کند.

© 2024 All Rights Reserved